niedziela, 23 lutego 2014

CV z kretesem

Od niedawna usilnie szukam pracy, można by rzec nawet, że z kretesem :) Ale wracając do rzeczy. bezrobotny nie ma łatwego życia. Choć siedzę cały dzień w domu, to brak mi jakiejkolwiek motywacji do działania. Nawet napisanie CV staje się dużym problemem.
Dlatego odpaliłem komputer i wpisałem w wyszukiwarce "pisanie CV" i dostałem masę ofert napisania profesjonalnego dokumentu, ale wszystko płatne i to tak że bym musiał 2 tygodnie pracować, żeby to spłacić. Drugie hasło to "wzory CV" i tu znowu mnóstwo stron, ale w większości to same marnej jakości wzory. Jedynie na tej stronie znalazłem porządne wzory CV. Warto z jednej strony wydać całe 2,46 zł i pobrać całkiem porządny wzór. ...no ale z drugiej strony teraz się męczę z jego edycja...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz